24 september 2022

Branding & Campagnes

12 januari 2021

Équipe events

10 januari 2021

Buteressence 150 jaar

Dit is een afbeelding van de openingsfilm of kickoff van EGG Amsterdam 2019 #EGGAMS2019 dat in Pakhuis de Zwijger werd gehouden. We zien Hylke Visser het publiek aanspreken. Hij staat voor de videoschermen met daarop de huisstijl van EGG Amsterdam, bestaande uit drie Amsterdamse kruizen en blauwe of roze logo van EGG Amsterdam. Daaronder het logo in donkerblauw van Dataiku. Met mooie lampen in houten frames lezen we #EGGAMS2019. De stijl van EGG Amsterdam is volledig ontwikkeld door Activates merkversterkend reclamebureau uit Sassenheim in opdracht van Dataiku en Karin Heppener van Heppener makes it happen!

1 januari 2020

#EGGAMS2019

2 december 2019

Dataiku stand & events

Campagne Kinderfonds Knuffels voor Ronald McDonald Kinderfonds door reclamebureau Activates uit Sassenheim - Print

1 december 2019

Kinderfonds Knuffels

Dit is een afbeelding van een verpakking voor De Brilstore uit Voorhout. Deze optiekwinkel met gecertificeerde optometristen is een nieuw concept uit de koker van Clair Optiek uit Sassenheim. Op de verpakking met groene en witte zijdes staat in zwarte letters 'Het oog wil ook wat' en het logo van De Brilstore. Op de achtergrond staat een groene en een witte muur met daarop de lijntekening van een oog in witte lijnen. Het concept, de verpakking en de lijntekening zijn ontwikkeld, gemaakt en vormgegeven door Activates merkversterkend reclamebureau uit Sassenheim.

1 december 2019

de brilstore