Voor het Sassenheimse aannemersbedrijf Van Breda werd vanuit de vraag om een nieuwe website ook direct een rebrand gerealiseerd.
Vanuit een brandingsessie ontstond een frisse strategie en een compleet nieuwe positionering van het bedrijf. Waarbij de klantwens centraal werd gesteld, gekoppeld aan de unique selling points ‘menselijk, toegankelijk, professioneel, deskundig’ van het familiebedrijf dat inmiddels al ruim 100 jaar actief is in de omgeving.
De klantwens centraal
Tijdens het bouwproces wordt er eerst aandacht besteed aan de klantwens. Om op basis van budget en mogelijkheden de juiste vervolgstappen te maken in nauwe samenwerking met de architect, timmerlieden, metselaars en andere krachten.
De schetsen (voor) en de eindresultaten (na) worden duidelijk in beeld gebracht. Fraaie fotografie en menselijkere teksten vullen de vormgeving op alle fronten aan. Een ander punt van aandacht was de lokale betrokkenheid en het ondersteunen van een aantal projecten in de streek. Ook deze pagina’s werden tot in de puntjes verzorgd.
In samenwerking met Interaction Matters (Strategie en website) en Wouter Keuris (fotografie: www.wouterkeuris.nl)