TEN, The Executive Network veranderde van eigenaar en wilde met een nieuwe positionering, merkbelofte en uitstraling zijn meerwaarde uitdragen op het gebied van Executive Search (recruitment voor CEO’s, RvB’s en directieleden) voor vooruitstrevende ondernemingen, instellingen en bedrijven.
Na een uitgebreid brandingstraject werd de merkbelofte ‘zicht op modern leiderschap’ ontwikkeld. Het startpunt voor een opvallende campagne waarbij de kandidaat centraal werd gesteld.
Vanuit de nieuwe positionering ontstond het concept dat elke kandidaat die opereert op het hoogste niveau wordt voorgedragen op basis van raakvlakken die hij of zij heeft met het bedrijf. De ‘double exposure’ beelden van mensen i.c.m. duurzaamheid, inclusiviteit, vooruitgang en ontwikkeling staan hiervoor symbool. De moderne vormgeving en typografie creëren een unieke look & feel.
Om de technologische ontwikkeling en de vooruitgang van TEN te benadrukken, werden de beelden volledig gegenereerd met Artificial Intelligence (Midjourney + Magnify).
I.o.v. en i.s.m. Interaction Matters