Om de brilstore, een nieuwe optiek in de Bollenstreek te positioneren, werd gevraagd om een ‘sophisticated’ logo. Het beeldmerk is geïnspireerd op de Scandinavische eenvoud en weerspiegelt de kwaliteit die de brilstore voor ogen heeft als het gaat om professionele oogzorg.
Total branding voor
nieuwe optiekformule



Merkgeloof
Om tot het logo te komen, ontwikkelden we een nieuw merkgeloof. Vanuit de missie (uw zicht is onze zorg) en de visie (alleen het allerbeste voor onze klanten) ontstond de kernachtige payoff “Oog voor kwaliteit” wat geldt als vertrekpunt voor alle communicatie.




Campagne
met impact
Om brildragers te wijzen op de gevaren van slechte oogzorg, werd een bewustwordingscampagne opgezet. Met posters, advertenties en verschillende social formats bereikt de brilstore haar doelgroep met relevante content.









Retail blijft retail
Het gaat bij de brilstore ook gewoon om sales. Daarom een aantal zichtbare advertenties en posters die de collectie aanprijzen.



