Klant
Buteressence
Jaar

2020

Highlights
  • Jubileumlogo
  • Look and feel
  • Event design
  • Activations
  • Social media
  • Jubileumgeschenk

150 jaar. Tijd voor een feestje.

Buteressence bestaat 150 jaar. Het bedrijf dat zich specialiseert in het ontwikkelen van smaken en aroma’s voor de voedingsmiddelenindustrie vierde hun jubileum in een bijzonder jaar…

Activates werd gevraagd voor het ontwikkelen van een feestelijk jubileumlogo, passend bij het thema ‘Lekker bezig’, doorvertalingen in uitnodigende visuals, uitingen voor de events, een aanmeldwebsite en social media uitingen.

In opdracht van Heppener-Makes it happen!

Key visual

Het jubileumlogo kreeg een duidelijk thema en een feestelijke uitstraling. Bij Buteressence werken ze al 150 jaar met hart en ziel aan de heerlijkste aroma’s, smaken en geuren. Dit totale concept komt dan ook goed tot uiting.

Goed van start

Tijdens de persooneelsavond werden nog drie bijzondere events aangekondigd. Helaas gingen deze door de Corona-pandemie niet door.

Uitnodigingstraject

Om alle genodigden voor de events zich tijdig aan te laten melden, werd er een uitnodigingstraject gestart, bestaande uit een geprinte uitdnoding, remindere-mails en een aanmeldwebsite.

Bijzondere uitgave

Ook werd er een uniek jubileumgeschenk uitgereikt aan klanten i.c.m. een eigen magazine vol historische feiten en andere geurige wetenswaardigheden van en over het bedrijf.

Continu betrokken

Via Facebook en Instagram houdt Buteressence je van alle (feestelijke) relevante ontwikkelingen op de hoogte.