Skip to main content

Lees hier de artikelen waarin ik dieper inga op bijzondere cases.

Nieuwe identiteit voor TEN

TEN executive search opereert op het snijvlak van organisatie en personeel. Om zich strategisch en visueel sterker te positioneren, ontwikkelde Activates in opdracht van en in samenwerking met Maarten van Vliet (Interaction Matters) een nieuwe identiteit, merkgeloof en website. Beelden gemaakt met Artificial Intelligence.

Lees het artikel

Stijlontwikkeling Les Fruits du Passau

Camping Les Fruits du Passau, bekend van de Hollandse aardbeien die daar gekweekt en verkocht worden, krijgt nieuwe beheerders. Tijd om het logo en de totale identiteit aan te passen. Gevraagd werd om een modern, tijdloos design van het logo en de totale communicatie. Beelden van ©Unsplash en Midjourney.

Lees het artikel

Identiteit en website voor Van Breda

Het Sassenheimse aannemersbedrijf Van Breda wilde zich opnieuw positioneren en profileren. Met een vernieuwde stijl, consistent doorgevoerd in print en op de website. De plek waar woonwensen centraal staan, projecten groots worden uitgelicht en lokale activiteiten aandacht krijgen. Inclusief recruitementcampagne (images via Ai).

Lees het artikel
BEL ME NU
+
Bel mij!