Twee dames uit de event-branche begonnen in 2021 een eigen bureau. Om organisaties en bedrijven te helpen bij het organiseren en begeleiden van live, online en hybride evenementen. Om dit bedrijf in de markt te zetten, werd gevraagd om een naam, een visuele identiteit en (de invulling van) verschillende communicatiemiddelen. Inmiddels werkt équipe events alweer 3 jaar voor diverse opdrachtgevers, met Activates als preferred supplier.
Lees hier de artikelen waarin ik dieper inga op bijzondere cases.
Nieuwe identiteit voor TEN
TEN executive search opereert op het snijvlak van organisatie en personeel. Om zich strategisch en visueel sterker te positioneren, ontwikkelde Activates in opdracht van en in samenwerking met Maarten van Vliet (Interaction Matters) een nieuwe identiteit, merkgeloof en website. Beelden gemaakt met Artificial Intelligence.
Stijl Les Fruits du Passau
Camping Les Fruits du Passau, bekend van de Hollandse aardbeien die daar gekweekt en verkocht worden, krijgt nieuwe beheerders. Tijd om het logo en de totale identiteit aan te passen. Gevraagd werd om een modern, tijdloos design van het logo en de totale communicatie. Beelden van ©Unsplash en Midjourney.
Nieuwe identiteit Van Breda
Het Sassenheimse aannemersbedrijf Van Breda wilde zich opnieuw positioneren en profileren. Met een vernieuwde stijl, consistent doorgevoerd in print en op de website. De plek waar woonwensen centraal staan, projecten groots worden uitgelicht en lokale activiteiten aandacht krijgen. Inclusief recruitementcampagne (images via Ai).